Webmaster-aftale

Vores Dynamiske Webmasteraftale er perfekt til virksomheder, der oplever en høj grad af kommunikation mellem brugere og organisationen, har en konstant strøm af ordrer/kontakter og benytter sig ofte af automatiserede processer.

Aftalen er ideel for virksomheder med voksende IT-behov, som søger fleksible skaleringsoptioner og ad-hoc IT ansvarlig. Denne aftale understøtter dynamiske WordPress-løsninger, eventuelt kombineret med apps til at styrke organisationens arbejdsprocesser, virksomhedskultur, kommunikation, læring, online fællesskaber og eCommerce.

Dynamiske sider er websider karakteriseret ved høj interaktivitet mellem brugerne. De inkluderer automatiserede processer, som integrerer forskellige områder af web- eller app-løsninger med jeres organisation, herunder ordrehåndtering, e-mails, SMS’er og mere.

Er din side ikke lavet hos os, vil vi gerne se den an, kontakt os via chat eller formular nedest på siden.

Aftalen giver adgang til

IT, Web, marketing og projektledelse

  • Kundeportal med chat, videomøder og overblik over support ticket.
  • Rapport over tidsforbrug.
  • Systemadministration håndtering, IT license adgangshåndtering, budget service (kontakt os for at høre mere).

 

ocCRM system (Organisation/Customer/Client relationship management)

  • Vores CRM-system sætter ingen begrænsninger for antallet af kunder, kontakter eller medarbejdere, du kan have.
  • Mailservice. Op til 100.000 mailudsendinger per måned.
  • Mulighed for at sende SMS, push beskeder m.m.

 

Marketing, udover ovenstående tilbyder vores stack også

  • Planlæg artikler og automatiske udgivelser til facebook, linkedin, pinterest og X.
  • SEO tools
  • Tracking setup til data håndtering, analyse og eksekvering.

 

Web og App udvikling

  • 3 installeringer, support og projektstyring af op til 3 sider eller Apps.
  • Stagingsider / App til test og udvikling.
  • Automatisk billedkomprimering for hurtigere pageload (Opstart max 200.000 billeder, herefter 1.000 nye billeder pr. måned**)
  • Hastighedsoptimering***
  • CDN

 

Inkluderede licenser (Total værdi 12.300 kr. årlig)

  • Groundhogg CRM (Værdi 4.000 kr. årlig) – 2 installationer
  • WP fusion dataconnector/access manager/automatisering (Værdi 3.600 kr. årlig) – Til alle installeringer.
  • Buddyboss platform og tema (Værdi 1.200 kr. årlig) – 1 installering
  • GDPR og Tracking (Værdi 1.500 kr. årlig) – 1 installering
  • Pakke: Sikkerhed, Marketing og udviklingslicenser (Værdi ca. 2.000 kr. årlig) – 3 installeringer

Hvis I har behov for udvikling, service og funktioner, der ligger uden for vores tech stack, vil vi sørge for at finde en passende løsning..

Sikkerhed

  • Adgangshåndtering
  • Extern backup (200gb);
    – Filer dagligt.
    – Database: op til 1 gang i timen. Samt oftere opdateringer på specifikke områder, eks. ordre, chat og beskeder mellem brugere etc. (fastsættes efter behov)
  • On-page premium sikkerhedsplugin*
  • Automatisk patching af sikkerhedshuller med Patchstack
  • Opdatering af WordPress og plugins efter behov.
  • Teknisk GDPR setup

 

Support, udvikling og serviceaftale læs mere nedenfor

Supporttimer og udvikling trækkes fra dit eksisterende programmerings og webmaster budget. Du kan følge udviklingen og dit budget i kundeportalen. Se priser.

Hvis I har fast definerede opgaver eller har behov for mere konstant eller daglig kommunikation, service aftale med hurtigere turn around på opgaver, inviterer vi jer til at oprette en skræddersyet aftale, der tilgodeser jeres behov. Med en sådan aftale vil det føles, som om I har jeres egen interne IT- og webafdeling. For yderligere information om Pro webmaster-aftalen, læs venligst mere her.

Supportaftale:

Webmaster Tickets modtaget mellem:

– Mandag kl. 14.00 – Torsdag kl. 14.00 besvares seneste torsdag
– Torsdag kl. 14.00 – Mandag kl. 14.00 besvares senest mandag

– Fredag inden kl. 14.00 besvares samme dag. Herefter besvares mandag formiddag.

– Udførelse af webmastertickets påbegyndes mellem 1-5 hverdage efter besvarelse. Prioritering sættes efter nødvendighed og først til mølle princippet.

Kritiske support tickets modtaget, eller nedbrud opdaget per overvågning:

– DNS fejl, hosting nedbrud, hacked website, blank page, betalingsløsning fejler, WordPress errors****

Alle ugens dage inden kl 21.00 besvares og sættes i gang inden 3 timer.

Efter kl. 21.00 Besvares inden og sættes i gang 12 timer.

* Mulighed for ekstern sikkerhedssystem for 150 kr. + moms per måned. Obs. Ikke muligt på alle webhoteller.
** Et billede i WordPress bliver minimum genereret til 4 versioner, dvs. at 1 billede kan tælle for minimum 5+ komprimeringer i alt efter dit WordPress setup.
*** Hastighedsoptimering har mange faktorer og laves i det forhold som selve Setup tillader, der laves en overall basis optimering på alle sider, samt dybere optimering på op til 10 landingssider/søgeordssider/moneypages, vi sigter ikke efter en bestemt simuleret score, men at bestå  Googles Core Web Vitals Assessment, som er det vigtigste parameter at måle sine landingssider efter (Målingen sker løbende da de baseres på livedata).
**** Vi vil løse alle fejl og nedbrud, vi selv har kontrol over. For tredjeparts fejl, hosting, betalingsløsninger, plugins forsøger vi at løse så hurtigt som muligt i samarbejde med dem.

6 måneder á 1.495 kr. ekskl. moms

i alt 8.970 kr. ekskl. moms